Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 AAhh! ae, man kan ju inte komma ihåg allt :) men annars är du bäst på detta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Surmonkey och Megamartin är också bra på pkmn. fråga dom. Redigerat 2 Augusti 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag sitter fast goldenrod city, teamrocket grej! ORKA SÅ JOBBIGT DOM SLKA GÖRA DET! JAPANER, JAG ÄR INTE LIKA SMART SOM ER! Men vet du hur man fixar dom där swithgrejerna i goldenrod city? (jag är i underground stället, fast där. Så jag slår vad om, när jag hittar radio "chefen" så tror jag att jag kan spela mot "clair" :S) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 prova swicth 1 och 3 och lite 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ok, ska testa nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ibland tar det några minuter, ibland tar det veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag klarade det, är i ligan :) Jag tränar mina pokémon o sånt i ligan innan jag börjar spela ligan "seriöst" med potions o sånt :) Tack för all hjälp. Vinner man spelet efter ligan lr? Lr ska man hålla på kanto oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 man ska klara alla gymledare i kanto också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) ja o sen måste man klara red eller blue minns inte villken av dom det var efter kanto gym ledarna Redigerat 2 Augusti 2006 av Ramar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) man ska klara alla gymledare i kanto också. f*n vad kul jag ska ha :) Guld/silver äger vafan! Redigerat 2 Augusti 2006 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 iaf, tack alla! kommer med fler fråger om jag behöver hjälp =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg