wario Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 kan man ändra sitt användarnamn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 kan man ändra sitt användarnamn?? Ja. 1.Du köper en "byt användar namn" i affären. 2.Sen trycker du på använd. 3.Sen skriver du in vad du ska heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Tänk på att du bara kan byta namn en gång per år. Redigerat 1 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Sen kan man väl köpa igen fast då kostar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Sen kan man väl köpa igen fast då kostar dom? Nepp ;p Kan inte köpa för FM i affären längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Klicka Här för närmre imformation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 hihi, jag har en "byt användarnamn" bland mina föremål, väntar på att admin ska höja priset till samma igen så säljer jag tillbaka det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 det kommer han inte att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.