ShitBreakSean Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Nu ska vi se: Lost Prison Break CSI, tittar bara på orginalet Simpsons Family Guy Cityakuten Vänner Frasier Mythbusters Drew Carey Scrubs Chappelles Show Sen så är det mycket mer, kommer inte på allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Ser oftas på The Simpson, O.c, Sjunde Himlen , Cityakuten& Thats 70´s show... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 1.CSI 2.CSI Miami 3.CSI New York Har bara sett Mordin i Midsummer och Miss Marple av dem, å jag tycker inte att Miss Marple va spec bra, men Morden i Midsummer är ju grymmt bra oxå! petar nästan CSI NY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Simpson,Family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 scrubs, Family guy, csi, csi miami, south park, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 1. Simpsons 2. Jackass 3. Family Guy 4. Csi Miami 5. Csi Navy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Lost Family Guy Friends The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 kom på jag gillar också Drew Carey Show, emh.. det var nån annan har glömt bort :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 1.CSI 2.CSI Miami 3.CSI New York men hallå ett fall för frost då han e ju häftig xD men alla program på discovery e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Scrubs, Gilmore Girls, Dawson Creek (längesedan), Simpsons, That's 70's Show och många fler. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Simpson och Family guy. Scrubs om jag får se att det är på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Ser nästan aldrig på tv men de få gångerna jag gör de så ser jag på: Morden I Midsummer Miss. Marple Och LOST när det sänds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.