oliversito Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 jag har lirat zelda ocarina of time i flera år.... men jag har bestämt mig för att klara spel 100 %. men jag vet inte än hur man gör för att bli stor, då menat jag i den största nivån. jag har natuligtvis blivit stor, alltså att det har gått 7 år i spelet, men inte lyckats bli större. <_< . jag vill få hjälp hur man gör för att bli till den största, jag har sätt bilder på nätet och har hört talas om det. :cry: Hjälp mig , Tack! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Du kan inte bli större det är bara på majoras mask som du kan skaffa en mask som heter fierce deity´s mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Jag skulle gärna villja se den bilden då Link är större än vad han ska vara. ;) Redigerat 27 Augusti 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag skulle gärna villja se den bilden då Libk är större än vad han ska vara. ;) jo jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) det skulle javilja också bli.... Redigerat 10 Augusti 2006 av forsaken64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Link kan inte bli större än så,skulle du vilja spela Link som 80 åring å slå folk med käpp eller :P Bilderna du sätt på nätet kanske va från Twilight princess som inte har kommit ut ännu som ska komma till Gc och Wii.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Du kan inte bli större det är bara på majoras mask som du kan skaffa en mask som heter fierce deity´s mask <{POST_SNAPBACK}> Läs inlägget igen, han syftar på Ocarina of Time. ;) <{POST_SNAPBACK}> Ja, men han har troligtvis sett en bild på Fierce Deity Link och trodde att man kunde bli han i OoT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ja jag vet att han menar Oot men man kan ju inte bli större efter man har dragit ur Mastersword men det kan man därimot på Mm när man får fierce deity´s masken men det är bara på Majoras mask och inte Oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Om man skulle kunna bli störe så skulle det nog inte vara en hemlighet att bli det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Om man skulle kunna bli störe så skulle det nog inte vara en hemlighet att bli det. spelar själv lite när jag är hos pappa men hur blir man stor jag är liten men har inte master sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Man kan inte bli större efter man har dragit Master Sword punkt slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Lås denna tråd. Som redan sagt så kan man inte bli större än när man har dragit ut Master Sword. Då är Link som stört i Ocarina of Time. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg