Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja men det är joytechs plastiga skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 mm eller hur liksom joytesch sk*t gjorde så mitt gamecube grajades men jag fixade det me ialfal ett joytesch minneskort kostar ca:70 kr 59 block medans ett orginal kostar 249 kr 59 block skit i priset köp det som inte förstör tv-spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Håller med dig (=Sonic=Master=).Joytech är skit!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag har ett 1026 blocks memorycard från Joytech och det köpte jag för 119:- och det funkar helt felfritt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 fast jag ANTAR att det kan vara felfabrikerade en del. så man kan ha turen o få en bra medan dom andra e skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men endå bäst att aldrig köpa o-orginal jag kan säga dig eftersom du har ett 1026 blocks minneskort så e det inte kul om alla dina spel raderas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det stora är det bästa mest plats och det kostar typ 300-400 gissar jag på iallafall här i Göteborg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 vi var på klassresa i england och min kompis köpte en sak asså i en kartong han visste inte vad det var asså han köpte det för en pund = 13.45 kr ungefär sen när han kom till sverige så visade han mig och så vart det ett 1026 blocks minneskort han blev sk*t glad asså tänk er ca: 13 kr för ett 1026 minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 köp inte vad du än gör ett begangnat minneskort!! en kompis gjorde det och det var paj! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 mm begagnat ska man inte köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Nee begagnade är inte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 dom testar inte om sakerna fungerar så det e dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg