admin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Efter mycket snack om att det fungerar dåligt om man t.ex. vill skriva metalica så har jag nu gjort om allt det där. HTML är inte längre tillåtet och istället finns det ett flertalet nya koder. Dessa ses längst ner på sidan där man ändrar presentationen. Sedan så kan jag glatt meddela er som ville ha fler saker i affären att man nu kan köpa fler ljud och fler videos till sin presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Vad bra med lite nya koder! Jag ska nog använda de där de passar in på min presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 När jag trycker "Ändra presentation" då blir det bara en vit sida som kommer upp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Inte längre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Att få texten att blinka funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Hur många "gratis" filmer och ljud har man från start? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jaha. Nu kostar allting som man kan ha i presentationen FM. Det var ju inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Och jag gillar inte riktigt att man inte kan ha flashobjekt heller... jag som just höll på med fuskas mest avancerade presentation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Flash är inlagt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jaha. Nu kostar allting som man kan ha i presentationen FM. Det var ju inte bra Allting kostar inte FM i presentationen bara de sakerna som tar mycket plats. Bra att man kan göra boxar, de blir så mycket snyggare då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 neeeeee, nu kostar ju allt fm! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 neeeeee, nu kostar ju allt fm! :cry: ee nej? Det enda som kostade FM innan var om man vill förlänga sin presentation eller sätta in en bild detta var och är fortvarande väldigt billigt. Det enda som har tillkommit är att det kostar att lägga in videos och ljudfiler. Detta är dock dyrt men det får man ta. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.