Gäst Youx Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 nu börjar man ha lite tråkit så jag undrar ifall ni har förslag på komedier kan ni gärna säga dom så får man väl ta å köpa filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Saw 1 & 2 är två bra thrillers! ;) Några bra komedier är; American Pie serien inklusive Band Camp, Den nakna pistolen och The Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 finns ganska många lilla kyklingen benknäkar gänget [stavning] shrek1 shrek2 kopps cath me if you can scooby doo 1 scooby doo 2 och mång fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Bra komedier: Hotshots Hotshots 2 Dödligt Vapen 1-4 (Action/Komedier) Benknäckar Gänget Redigerat 3 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Cable Guy och Mina jag o Irene e två bra komedier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Love actually, Liar liar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 sin city pulp fiction treminator 1 2 och 3 ja och kanske mi3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 cops(otroligt rolig) kung pow(samma som cops fast mycket roligare) smal och susie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Enda riktig värdiga komedierna (enligt mig): Alla Mel Brooks filmer (alltså, Space balls, Det våras för dracula, osv) och Top Secret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 TAckar;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Match point! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.