Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tycker det bästa hade varit om spärren var kvar i vanliga forumet med samma tid, (Om man inte har Fuska Vip.) Och om man har ett gruppforum får man bestämma tiden själv, för forum som t.e.x Oztown, Big Orange, skriver man ju oftare i. vissa kanske inte använder pekfingertekniken när dom skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Det kan vara irreterande ibland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det brukar stå vänta 45 sekunder men om ni inte märkt det så behöver man vänta i typ 10 bara.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Den regeln finns mot Flodkontroll, så att inte forumet krashar om ni skriver ett inlägg och direkt ett annat. Om jag minns rätt. Redigerat 10 Augusti 2006 av Kalle_anka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) ja jag vet det. Redigerat 10 Augusti 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 minska den i GF:en iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Regeln finns för att förhindra spam. Dessutom är det väldigt svårt att skriva ett hyfsat seriöst inlägg på 45 sekunder, så därför är gränsen bra. Den kunde nästan varit ett snepp högre, det skulle inte skada. En annan grej är att först söka i forumet innan du skapar en tråd. Hade du gjort det så hade du hittat den här: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...&hl=45+sekunder Redigerat 11 Augusti 2006 av woicer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Men seriöst, orka skriva samma saker om och om. Att man ska vara tvungen och låsa tråden. Låst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg