Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 antingen en stor jäkla bugg elr nån som försöker vara rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Verkar väldigt konstigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 det kanske är nogån som har hackat men det r skumt nogåt finns men admin kan du läsa andras pm isåfall kan du ju läsa i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ok. 2 alternativ återstår. 1. Admin eller nån är rolig. 2. nån har hackat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ok. 2 alternativ återstår. 1. Admin eller nån är rolig. 2. nån har hackat. Jag tror nån är rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 frågan är vilket alternativ vi kan utesluta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 adde har ju varit på och låst nån tråd så antagligen så är det nån som försöker vara rolig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 vad mennar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 From: DraghonTo: Ytterman Sent: 01/02-2004 20:55:02 Subject: låten numb-linkin park hmmmm... <{POST_SNAPBACK}> Jag har ärligt talat aldrig skrivit något liknande till Ytter. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 efter som Admin förmodligen inte har gjort det så tror jag att det är en väääldigt konstigt bug eller så har någon hackat och om jag har rätt så är Norton ikonerna på bilden från Norton AV 2006 & medelandet var från 2004 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Har ju varit lite trubbel med folk som fått skumma meddelanden eller kommit in på fel user... har fått pm utan avsändare en gång men admin sa att det var någon borttagen medlem förmodligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det e nog bara en bugg. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg