Gäst TheCow Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) jag tycker man borde få fuskarank i gruppforumen Redigerat 7 Augusti 2006 av Max93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Nej, det vore värdelöst. Då skulle man kunna göra ett spam gruppforum och sedan skaffa fuskaVIP och sen skulle man kunna få rätt mycket fuskarank. Jag antar att det är anldningen(eller an av dom) att man inte får fuskarank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Nej detta är ingen bra idé då det kommer leda till att man blir belönad för att spamma i gruppforumen timma efter timma. Och om vi säger att detta införs så måste jag ärligt talat säga att det tråkigt i längden att bara skriva i lekar för att få FR Redigerat 7 Augusti 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Håller med. Om det skulle införas så skulle det bli jättemycket spam för FuskaRankens skull. Dessutom borde man inte få FuskaRank för forumlekar som ofta förekommer i gruppforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Seriöst, jag älskar mitt forum Big orange, men det vore skam att säga att det inte försigår mycket spamm där. Tänk om alla skulle få fuskarank för det jadå då hade jag nog gått om Rullis i rekord... Nej inte bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 man skulle kunna få lite FR men mindre. typ 0.1 för varje inlägg och 0.2 för nytt ämne. ska man inte bli belönad för att man är aktiv, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Nej, man ska inte få något i GF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 man skulle kunna få lite FR men mindre. typ 0.1 för varje inlägg och 0.2 för nytt ämne. ska man inte bli belönad för att man är aktiv, eller? Varför i hela friden ska man bli "belönad" för att vara aktiv? Det är inte någon som tvingar dig att disskutera i detta forum. Hela ideé pekar helt åt fel håll då FuskaRanken orsakat tillräckligt med problem, för att det ska införas ännu en funktion i den spalten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Fuskarank i forumen en fråga bara vad skulle det tjäna till? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 varför är man så kåt efter fuskarank ? Man är ju inte inne i forumet för att tjäna FR precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Fuskarank i forumen en fråga bara vad skulle det tjäna till? :blink: Den visar hur aktiv man har varit under sin tid som medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Rättning. Det visar hur mkt man har spammat under sin tid som medlem. I dom flesta fall, inte i alla dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.