Hoppa till innehåll

Fuska Rank I Gruppforumen

Rekommendera inlägg

Gäst TheCow
Skrivet (redigerat)

jag tycker man borde få fuskarank i gruppforumen

Redigerat av Max93
  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Nej, det vore värdelöst. Då skulle man kunna göra ett spam gruppforum och sedan skaffa fuskaVIP och sen skulle man kunna få rätt mycket fuskarank. Jag antar att det är anldningen(eller an av dom) att man inte får fuskarank

Skrivet (redigerat)

Nej detta är ingen bra idé då det kommer leda till att man blir belönad för att spamma i gruppforumen timma efter timma. Och om vi säger att detta införs så måste jag ärligt talat säga att det tråkigt i längden att bara skriva i lekar för att få FR

Redigerat av Dolphin
Skrivet

Håller med. Om det skulle införas så skulle det bli jättemycket spam för FuskaRankens skull. Dessutom borde man inte få FuskaRank för forumlekar som ofta förekommer i gruppforumen.

Skrivet

Seriöst, jag älskar mitt forum Big orange, men det vore skam att säga att det inte försigår mycket spamm där.

Tänk om alla skulle få fuskarank för det jadå då hade jag nog gått om Rullis i rekord...

Nej inte bra idé.

Skrivet

man skulle kunna få lite FR men mindre. typ 0.1 för varje inlägg och 0.2 för nytt ämne.

ska man inte bli belönad för att man är aktiv, eller?

Varför i hela friden ska man bli "belönad" för att vara aktiv? Det är inte någon som tvingar dig att disskutera i detta forum.

Hela ideé pekar helt åt fel håll då FuskaRanken orsakat tillräckligt med problem, för att det ska införas ännu en funktion i den spalten.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...