Raffed Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har sett as-många inne på nintendo 64-forumet(i ämmnerna Zelda ocarina of time)som har snackat om typ fiskar som väger typ 18 pounds och sånt....Men min fråga är:Var kan man få tag på fiskar och hur???
Trendywinds Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) i Lake hyla så finns det ett fiske place som heter fishing pound har jag för mig alltså du måste simma dit för att kunna komma dit sen när du är där inne så prata med gubben sen så fattar du hur man ska göra för han kommer att berätta det för dig :) Redigerat 8 Augusti 2006 av Ramar
Raffed Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Ok,tack men...När man är vuxen kan man inte komma dit för att det finns(nästan)inget vatten i lake hyla!
Trendywinds Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 men då måste du klara vatten templet först sen så höjs vatten nivån o då kan du samtidigt skjuta en pil upp mot solen när den går upp näår du står på den dära lilla ön o sen så kan du simma o fiska när du vill annars så går du bara dit när du är liten
NightMaker Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Start om Memoryt så är det bara att göra nytt game och gå ditt ;)
Trendywinds Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 varför ska man det det går väl snabbare att gå dit när man är liten än att göra en ny spel fil B)
Staejjkarn Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 Jag fatta inte heller. Men e det högsta verkligen 18 pounds?
Kuzune Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 Nej den största fisken väger 19-20 pounds, men det finns även en ål som väger omkring 35 pounds.
Trendywinds Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 ålen som jag fick vägde 29 pounds fast den var väldigt lätt att fånga tycker jag men det var väl bara tur :D
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 man kan komma till fiske stället när man är vuxen när det är lite vatten, man tar o planterar ett frö vid huset när man är liten så flyger man dit!
Gäst undeadmaster Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 bättre lära sig scarecrow sången och sen går du nära där man fiskar och när det då lyser grönt ska du ta fram ocarinan och sjunga kanske då kommer det fram en fågelskräma!
Rekommendera inlägg