ceco Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 vart kan man köpa en sån där wifi ? är det bara att koppla in den i ds lr psp och sen köra online ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 det är en trådlös internet grej, du kan köpa en USB-adapter på typ Game eller så kan du ha en trådlös router & koppla din DS till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det finns många olika sätt för att koppla upp sig med ds har jag förståt. Om man har riktigt, riktigt, riktigt tur så har grannen trådlås internet utan lås. Men nuförtiden har nästan alla lås pågrund av hackers och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 jo men typ om man säter in wifi i ds sen och åker ut med bilen och kör kan man då koppla upp sig lr måste man ha ett avstånd från trådlöst internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 USB-grejen är ENDAST för DS, ej PSP det finns ett avstånd på trådlösa nätverk, det funkar endast över husen (kanske mer), ej över världen. tror det är samma sak med USB-grejen som jag skrev om trådlösa nätverk. USB-grejen är bara för dator, DS har redan en trådlös kopplare (samma sak med PSP) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Men man måste installera nätverket ochså :gitarr: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 USB-grejen är ENDAST för DS, ej PSP det finns ett avstånd på trådlösa nätverk, det funkar endast över husen (kanske mer), ej över världen. tror det är samma sak med USB-grejen som jag skrev om trådlösa nätverk. USB-grejen är bara för dator, DS har redan en trådlös kopplare (samma sak med PSP) Dom fungerar upp till ungefär 10 meters avstånd, om det inte är nåt ivägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg