Kekko Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 f*n, jag hittade en Rough Trade Shops - 25 years anniversary i England. Helt grym skiva. :o uuh , vart hittade du den . och vad fick du ge för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag köpte en Mötley Crüe och en Judas Priest CD för nån vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 köpte en LP "nevermind the bollocks, heres the sex pistols" av min faster för typ en 20 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No_name_n00b Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag köpte - simple plan - still not getting any & green day - american idiot :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det var en "Madonna skiva" i alla fall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Slayer - Reign in Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Green Day - American Idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Eminem - Encore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 köpte två kassetband men nån brazilansk salsa igår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Musiken till första Matrix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Hypnotize - System of a Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 In Flames - The Jester Race/Black-Ash Inheritance Children of Bodom - Hate Crew Deathroll Dark Tranquillity - The Gallery Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.