Kerby Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Har ni lagt märke till att admin har medlemsnummer: 2. Ska han inte ha 1? Vem är före? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Han gjorde en testanvändare först har jag för mig men jag vet inte vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Han tog bort den sen också om jag inte har helt fel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Minns inte vad han hette men nåt med jhögler eller sånt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Schläger(Något sånt hette användare nr 1) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=members Fuskabot var det, om jag inte missminner mig Han registrerades innan admin iallfall, så det måste vara han... eller han och han Redigerat 11 Augusti 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Annars så är det bara att PM:a honom och fråga? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 det kan ju gärna inte vara en användare innan admin ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 konstigt att någon gjorde ett sånt här tråd! För att jag frågade admin om precis samma sak innan jag läste detta! :S:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 fortfarande samma sak admin är mummer 2 eftersom de som ska tex försöka hacka han tror han är medlem nummer 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 "Finns ingen 1:a av säkerhetsskäl " Sade admin med hans nya avatar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 "Finns ingen 1:a av säkerhetsskäl " Sade admin med hans nya avatar :) Japp.Och med det låser jag tråden då dte redan skapats ett flertal exakt likadana trådar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg