Trendywinds Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) är det nån som är inne nu ??? i ¨så fall hur gör man uppdrag haha. ja är på lvl 11 har tre pets: två st på lvl 12 o en på lv10 o vad har man silverOre och dom där till? :blink: Redigerat 13 Augusti 2006 av Ramar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Ore's är bara till att sälja och specialrepair ifall något av ditt equipment's durability når 0. Har bara gjort en quest TROR jag :P Dom är röriga. Vet inte om det är för att det är beta eller om dom inte tänker fixa det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 okej men nu är jag lvl 20 o har flera pets 3 på hatching o typ 3 på ¨banken¨ o så har jag flera pets på mig o en är på lvl 53 men den kan jag inte ha just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ska prova nu verkar kul.. :P :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Det är kul.. En stund :P Har warrior 32 och mage i 25 eller 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Snacka OM coolt jag är lvl 6;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vad är skillnaden mellan warrior och mage? förutom att mage har spells och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 en warrior kan ha typ svärd o sånt medans en mage bara kan ha ¨stavar¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niki960 Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 de ser väldig skoj ut:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jo som sagt det är skoj i en stund :P Jag har redan tröttnat iaf :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 usch det är inte kul att bli dödad men det är kul att döda :evil: ne skäta bara men jag håller på att träna mina Eudemons nu någon som har tips??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niki960 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 :D jag ska lugnt testa de här jag gillar såna här spel :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.