Amaeli Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag sparade ihop fm och köpte en extra bild till pressen, men sedan när jag ska använda den så finns den inte i mina föremål. När jag samtidigt nästa dag kollar på grejer till presentation ser jag att dom har prishöjt "extra bild" funktionen... Jag har fortfarande inte fått en extra bild... Kan detta bero på prishöjningen? isf kräver jag ett nytt. Dessutom var det inte jag som inte betalade då pengarna drogs det var väll 500 fm har jag för mig att det kostade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 antagligen får du pm:a admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 :o :o :o konsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Känns pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 har du tryckt på använd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Varför är det pinsamt. Att PMa Admin eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag sparade ihop fm och köpte en extra bild till pressen, men sedan när jag ska använda den så finns den inte i mina föremål. När jag samtidigt nästa dag kollar på grejer till presentation ser jag att dom har prishöjt "extra bild" funktionen... Jag har fortfarande inte fått en extra bild... Kan detta bero på prishöjningen? isf kräver jag ett nytt. Dessutom var det inte jag som inte betalade då pengarna drogs det var väll 500 fm har jag för mig att det kostade. Höjningen skedde för 12 dagar sen och du skriver nu.. hmm... Det intressanta i sammanhanget är väl föremålet ges exakt samtidigt som pengarna dras. Så drogs pengar så drogs även ett föremål från affären till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Fuska veteraner, jag har en överaskning att medela före omröstningen men först vill jag veta när den 42312 medlemmen hette och när han reggade sig, hur mycket rank han hadde. Redigerat 1 Oktober 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Du kan ha en bild så du måste ha använt föremålet vad jag ser. Har du följt instruktionerna? Lagt upp på silentwhisper typ och döpt om bilden till 64364363.jpg eller liknande? Då bör det fungera felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Hmm ska ladda up på silentwhisper och testa har laddat på typ något Dolphin tipsade om... Hallelulja det funkade! Jag la bara in bild länken direkt, kanske därför det inte funkade... Redigerat 13 Augusti 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det var ju inte så svårt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 vad stört att inte jag får upp min bld riktigt! ser ni? man måste klicka upp den liksom :P vill ha hela upp plaffad på åresen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.