WASD Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 jag tycker du ska köpa gbc, det kanske inte är så kul men det är värt mer. NES är nästan dyrare än gamecube nu om du förstår vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Vad menar du med det?! Gamecube är ju nyast men NES är ju jättegammalt och man kan bara få tag på NES begagnat och då måste det säljas billigt!!!!!! Ingen logik. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Vad menar du med det?! Gamecube är ju nyast men NES är ju jättegammalt och man kan bara få tag på NES begagnat och då måste det säljas billigt!!!!!! Ingen logik. -_- Jaja åter till ämnet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Ähh det är inte värt pengarna spara till ett av dom nyare gameboy spelen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Ähh det är inte värt pengarna spara till ett av dom nyare gameboy spelen :) Mmm det är nog bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 om man gillar bra grafik ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Om du gillar den gamla klassiska grafiken på spelen så är det absolut det men om du inte gillar den köp det inte -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DeathChild Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Dom gamla game boyen är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Dom gamla game boyen är bäst! Ja om man gillar dom gamla pokemon spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 GBC är ganska gammalt nu...Jag skulle köpt ett ds isstället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 GBC är ganska gammalt nu...Jag skulle köpt ett ds isstället. Ok kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 du kännar massor om du gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg