Svedda Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 THehero164 du glömde vad du skulle skriva om men jag tror att du ville lägga upp denna bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Hahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Det dumma är att sverige har inte sånna höga byggnader :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Precis vad jag tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 vadå kan glida ner. fattar det där med norsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Det var inte ens roligt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Nja, den var väl inte så värst rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 vadå kan glida ner. fattar det där med norsk jag fattade inte vitsen :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Men seriöst, tråkigare än så här blir det inte? Hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) THehero164 du glömde vad du skulle skriva om men jag tror att du ville lägga upp denna bild Varför är han i newyourk och flyger jag har vait i det dära hotelet :P Redigerat 12 Augusti 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) HAHAHA, hur kan ni veta att det inte finns så höga i stockholm(man ser inte marken...) Det där liknade kista siens tower eller vad det nu heter. Det kommer komma ett nytt stort hus som e större än kista siens men dom har inte kommit på ett namn. Redigerat 12 Augusti 2006 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Kista science tower: http://www.sscskelleftea.se/upload/Www-Externt/Referensbilder/kista1.jpg Lite likt, men inte samma. Hur vi kan veta det ? För att vi är så j*vla smarta. Dessutom ser man inga andra hus i närheten. Ligger det i New york lär man se en j*vla massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.