Bplay Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Hej! Jag hör hela tiden från höger och vänster att det är konstigt med tjejer som spelar tv-spel. Vad tycker ni? Vill höra både tjejer och killars åsikt i denna fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag tkr inte det e konstigt,trodde bara inte att tjejer var så intresserade av tv-spel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Helt normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Normalt på en spelsida, onormalt ute i det verkliga livet. Så känns det i alla fall som i min skola. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Normalt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Det är väl inget konstigt med att tjejer gillar att spela Tv-spel, Jag tror att "Tjejer gillar inte Tv-spel" bara är en myt för det är väldigt många tjejer som spelar och tycker om tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 hehe jag tycker det är hhäftigt typ sitta å spela tibia med sin tjej känner jag två som har gjort å en som gör :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderlecht91 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Tjejer spelar Sims mer än killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det är väl inget konstigt med att tjejer gillar att spela Tv-spel, Jag tror att "Tjejer gillar inte Tv-spel" bara är en myt för det är väldigt många tjejer som spelar och tycker om tv-spel. Det är kanske många som vill men som inte vågar. Eftersom det är många killar som tycker det är konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Forskarna gjorde en undersökning om det var Normalt att killar när dom är små leker typ med bilar och tjejer med dockor. Så dom satt bilar och dockor i en bur och satt killar och tjej apor i den. killarna tog bilarna och tjejerna tog dockorna. Ganska intressant faktiskt. Men självklart får är det inte fel att tjejer spelar tv spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag tror killar är majoriteten som spelar spel... inte många tjejer jag känner som sitter och lirar t.ex CS eller Far Cry eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 När någon säger att det är konstigt så säger jag bara. Jag tycker det är avkopplande ibland att slita sig från allting och sitta och koppla av med ett tv-spel en timme :cool: Det e mysigt faktiskt! Tur jag har en pojvkän som inte alls tycker det är konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.