sonic_123 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Varför får man bara göra ett enda fusk per spel? Jag tänkte göra fler fusk till spelet. Du Admin Kan du fixa så man kan skicka fler fusk till samma spel tack:) :gitarr: :lol: :student: :D Jag skulle bli ganska glad då:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 för att man ska skriva in allt samtidigt typ ojm du har 5 tips så sriver du in alla 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Du får lägga in dem på samma fusk. T.ex. såhär: Få pengar: Tryck 12345 och gör en bakåtvolt Få liv: Tryck 54321 och gör en framåtvolt Istället för att lägga dem på två olika vilket inte går. Men det ska gå att ändra sina egna fusk så att man på så sätt kan lägga in fler fusk till samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Du får lägga in dem på samma fusk. T.ex. såhär: Få pengar: Tryck 12345 och gör en bakåtvolt Få liv: Tryck 54321 och gör en framåtvolt Istället för att lägga dem på två olika vilket inte går. Men det ska gå att ändra sina egna fusk så att man på så sätt kan lägga in fler fusk till samma spel. Alltid hinner någon före mig att säga det jag vill säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Men jag har sätt spel där personer har skickat in 2 fusk till samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 då gjorde dom det innan den här funktionen. jag har också sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Det är bara och trycka på "ändra fusk" när man är inne på sitt eget fusk och lägga till ytterliggare koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.