Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) jag tränar simmning 5 gånger i veckan. så lör jag fottboll men dom krockar (2 gånger i veckan) med simmningen så jag kör fottbollen när jag kan . och så går jag på scouter varannan vecka Redigerat 14 Augusti 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 När jag gick på sporter så tränade jag 2-3 gånger i veckan och det var lagom mycket. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) När jag gick på fotboll tränade jag två 1½ timmars pass i veckan plus en match. Nu går jag inte på någon sport men jag cyklar, springer och hoppar studsmatta nästan varje dag. (Iallafall under skoltid, på sommarlovet tar jag det bara lugnt) :) Redigerat 14 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 fotboll 3 ggr i veckan 1 h 30 min, + 1-2 matcher beroende på om jag får va me P16 eller inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag cyklar så 3timmar i varje dag hela veckan alltså i 7 dagar samanlakt 21timmar i veckan.sen på vintern december och januari ½timmar 4dagar men då är det cykling inne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 4 träningar(1 är fysträning) + matcher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) När jag väl hasslar mig bort till fotbollsplanen så tränar jag 2-2,5 timme. Mitt lag tränar 2 gånger i veckan. 2 timmar är varje träning, sen matcher på helgerna. :) Fast sen löper jag ganska mycket själv, varanann dag ungefär. Några kilometer. Redigerat 14 Augusti 2006 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag simmar varje dag & cyklar 1.4 km varje dag. Går inte på någon sport, behövs ej. Sedan nu till hösten ska jag börja Gymma, 6 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Simmar 10 km varje Fredag, och löper konstant Lördagar och söndagar 1 mil vardera. Sedan så spelar jag fotboll 2-3 gånger per vecka samt 1-2 matcher varje helg, beroende på hur många som spelar. Utöver detta så tränar jag kampsport då min farfar varit Kampsport-lärare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 4 träningar(1 är fysträning) + matcher vilken sport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Great Gonzales: fotboll Redigerat 14 Augusti 2006 av Humla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ulle36 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag tränar simmning 5 gånger i veckan. så lör jag fottboll men dom krockar (2 gånger i veckan) med simmningen så jag kör fottbollen när jag kan . och så går jag på scouter varannan vecka jag tränar 3 gånger i veckan plus att jag har två matcher i veckan oxå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg