Brawler Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hehe det va ju kul.. Jag hatar Spyro spel , fett tråkit. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Tyckte 1an var riktigt kul, kört om det flera gånger. Resten har jag inte spelat. Jag kanske ska pröva det där, har ju ett moddat chip, så jag får bränna mitt Spyro och se om samma sak händer. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Hehe det va ju kul.. Jag hatar Spyro spel , fett tråkit. :blink: Bullshit, det är en av de bästa spelserierna som någonsin gjorts till en konsoll. Skämten, grafiken, banorna, känslan - Allt med Spyro är toppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 mm... Ripto.. En gång när vi pratade meed Zoe vid sjön i första hemvärlden sa hon: You know this version is not a legal copy, go and buy a real version in a nearby videogame store:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Hehe det va ju kul.. Jag hatar Spyro spel , fett tråkit. :blink: Antagligen så gillar du inte plattformsspel? Gillar man plattformsspel borde man gilla Spyro, thats it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 HÅRT!! ballt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 haha lol :D men dom som har gjort spyro borde spärra så att han inte kan spela mer, för dom visste ju att det var en "hackad" version :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Det va ju kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Spyro suger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Spyro suger :D Har ju mycket med tråden att göra :D Nice film iallafall, det där som drag0nfly skrev typ:You know this version is not a legal copy, go and buy a real version in a nearby videogame store. Det lät så sjukt kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg