jay Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Är det något mer halvgömmt i Kristall? min signatur har börjat bli lite skryt, har glömt bort vissa småsaker Redigerat 28 Augusti 2006 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 battle tower är väll lite halvgömmt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 battle tower är väll lite halvgömmt? Nope det är ju ett av dom stösta utmaningarna i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Det kan jag hålla med om! Alla i den staden som battle tower ligger i prataot om det ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 ja jag blev lite småchockad när jag hittade första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 ja jag blev lite småchockad när jag hittade första gången. Haha ok:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 jag har inte crystal men finns det battle tower på det??Var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 jag har inte crystal men finns det battle tower på det??Var? Jupp battle tower finns på crystal och det ligger i den 7 staden ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 olive city heter staden vä? (orkade inte starta mitt GB.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 olive city heter staden vä? (orkade inte starta mitt GB.) Me2Mm staden heter så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg