Gäst lordifan Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 dom serverar bara skit få vår skola potatisarna är kalla som isglass och när vi får glass så är den redan smält så alla får kasta den. :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 ÄCKLIG långa vägar endast tacos är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Tja, maten duger iaf. Potatisarna är sönderkokta, hårda och kalla hur det nu går ihop sig. :S annars smakar resten okej. Såserna är mycket godare än på min förra skola, där smakade de skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Jo, potatis har ju länge varit ett av de större problemen angående skolmaten, ingen verkar gilla det. Jag tycker iallafall att det är gott. :) Redigerat 24 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak684 Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag får typ världens äckligaste mat typ ris med banan i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Snälla mogna till lite och växupp. Hämta matsäck om maten inte duger. Var tacksamma för att skattebetalarna betalar för att ni ska få er käk! Skärp er! Finns folk som knappt får mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Alla har väl rätt till sin åsikt, tycker du att folk ska växa upp och mogna bara för att dem inte gillar skolmaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Tycker du dem här åsikten är vettiga. Vår potatis smakar bajs! Låter som en 1:a som säger det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 (redigerat) Nej det låter inte vettigt, men sen är det ingen här som har påstått att deras potatis smakar bajs heller. Dem sa att den var äcklig, det har man rätt att tycka. Eller du tycker kanske att det är rätt åt de här barnen som får stå ut med äcklig mat varje dag? Redigerat 29 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 men var inte så j*vla dryg... min skolmat är helt ok faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 min skolmat är skitäcklig... har inte ätit i skolan på 3 år... och innan dess tog jag med mig egen mat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Skit ni har ju lyx vi får aldrig Hamburgare,Pizza och Tacos :blink: Vår skola är fattig korv varje vecka som jag hatar! allt smakar skit bara något kan vara gott som typ ris och kycklingkebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.