the jedi Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Min skolmat är ren skit... Ibland får vi något gott men inte offta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Skolmaten på vår skola duger. För det mesta brukar det vara gott, men några gånger är det tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Potatisarna på våran skola har ett hårt skal typ och jätte mjuk insida precis som ägg faktiskt. man kan få mycket nöje av dom på rasterna :visslar: hehe, jag förstår va du menar ;). Vi har små smörpaket som man kan ta o bre makan. O det smöret är billigt o äckligt skit. De brukar vi också ha nöje av på rasterna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Sämre än maten på fägelser, det är sjukt illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 äter inte i skolan ueahea >anorerix<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Helt okej mat. Potatisen varierar, Riset brukar vara stenhårt. De har tagit bort den tropiska drycken! Så nu blir det att citron, äppeljuice eller grön mjölk för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Gott, jag klagar inte -.- Men vissa görnsaker är lite vattniga... som t.ex. Broccoli.. Men nästan all mat är god som vi får på skolan. Redigerat 27 Oktober 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 helt ok när det är bra mat så är det bra mat när det är dålig mat så är det dålig mat. dom försöker inte fixa till potatisen men dom kan ta tsatsiki till pitabröd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Våran skolmat är väl sådär, man blir mätt när man äter iaf. är maten äcklig så går man till cafeterian och köper sig en macka. Jag och två klasskamrater har bestämt oss för att tisdagar är donken dagar :P för då har vi världens håltimme.. Donken=McDonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Okej i vårat fall brukar halva klassen gå till BK om det är dålig mat, vilket i extrema fall resulterat i 5ggr/2 veckor :P Redigerat 9 September 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Idag fick vi iaf Korv o Brö. Men man fick bara ta ett bröd, himmla fatti skola..!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Våran skolmat är väl sådär, man blir mätt när man äter iaf. är maten äcklig så går man till cafeterian och köper sig en macka. Jag och två klasskamrater har bestämt oss för att tisdagar är donken dagar :P för då har vi världens håltimme.. Donken=McDonalds Eller så kallas det "Den gula måsen" Ni vet måsar på långt avstånd :P Verkar vara bra att jag tog upp detta! Föresten fick vi nyss något mega gott i skol salen! Skink stek med äppelmos ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.