Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 thOOrd, hade han dödat någon i din släkt så tvekar jag på att du inte skulle vilja att han slapp dödsstraff. Tycker du inte t.ex dem som planerade Kapningen mot World Trade Center borde få dödsstraff? Du säger så bara. Men om det inträffar så känns det inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 thOOrd, hade han dödat någon i din släkt så tvekar jag på att du inte skulle vilja att han slapp dödsstraff. Tycker du inte t.ex dem som planerade Kapningen mot World Trade Center borde få dödsstraff? Vad vet du om det. Du och jag ser det inte på samma sätt så hur kan du säga att jag bara "säger så"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Därför det har inte inträffat. Hellre ge pengar till dem drabbade av Saddam Hussein än att ge han ett bra fängelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Saddam ska bara helt enkelt få dödsstraff han dör och man behöver inte grubbla på vad man ska göra med honom. Då kan man lägga ner tid på andra saker mer nödvändiga.... Saddam ska bara helt enkelt få dödsstraff han dör och man behöver inte grubbla på vad man ska göra med honom. Då kan man lägga ner tid på andra saker mer nödvändiga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Därför det har inte inträffat. Hellre ge pengar till dem drabbade av Saddam Hussein än att ge han ett bra fängelse. Vi tar o läser mitt inlägg igen. Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Jag har inte sagt att jag vet men jag tror att det är så. Jag tror också att det är jätte många här som tror det också. Hellre hålla på med cancerforskning och donera till cancerfonder än att lägga tid på mördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har inte sagt att jag vet men jag tror att det är så. Jag tror också att det är jätte många här som tror det också. Hellre hålla på med cancerforskning och donera till cancerfonder än att lägga tid på mördare. Då kanske du ska ta o sluta anta saker om mig och hålla dig till saker som du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Var det inte ni som sa. ''Yttranfrihet'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Var det inte ni som sa. ''Yttranfrihet'' Haha Niar du mig, trevligt. Men lilla gubben, ja visst yttrandefrihet gäller. Men om du ska ha några vettiga argument så kanske du ska ha lite på fötterna också istället för att säga saker som inte stämmer. Det är precis som om jag skulle säga att jag är säker på att du gillade Saddam och att du tycker det är synd att han har åkt fast nu. Förstår du, det är en sak som jag omöjligt kan ha en aning om och med tanke på dina inlägg så verkar det ju precis tvärtom. Så frågan är ju hur du kan ha fått den bilden av att jag stödjer dödsstraff om det är någon när o kär till mig som dör men annars inte? Som sagt, håll dig till vettiga inlägg istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Så du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Så du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra? Va? Hur fick du ut det av mitt inlägg. Du kontrar alltid med något som inte har någonting att göra med det vi två pratar om, har du svårt att hålla dig innanför ramarna Förövrigt: Vet någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) Så du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra? oj, det höll ju länge. Redigerat 16 September 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.