Hoppa till innehåll

Saddam Hussein


Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag sade det innan och jag säger det igen: Den som blir dömd till dödstraff dödar sig själv ingen annan har dödat honom, det var hans eget val.

 

Kunde inte sagt det bättre själv. Man vet vad som innebär om man dödar någon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som händer med dem oskyldiga är att dem dör. Men det är inget man ska vara stollt över. Nej absolut inte. Då får man hitta den riktiga mördaren och straffa honom. Men ja om man ska döma nångon till dödsstraff så tycker jag att man ska vara 100% säker på att det är rätt person.....

 

Varför ta risker, det kanske låter brutalt, men döda hellre en för mycket än en för lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som händer med dem oskyldiga är att dem dör. Men det är inget man ska vara stollt över. Nej absolut inte. Då får man hitta den riktiga mördaren och straffa honom. Men ja om man ska döma nångon till dödsstraff så tycker jag att man ska vara 100% säker på att det är rätt person.....

 

Men det låter ju förj*vla dumt. Folk ska få dödsstraff som tar någon annans liv, men den som avrättar kan ta ett oskyldigt liv, precis som dom som har fått dödsstraff gör, men utan att få ett dödsstraff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Jag tror inte någon har blivit avrättad för det också. Men om man typ streetracar och kör på en man/kvinna så att den avlider så ska man få dödsstraff tycker jag.

 

Ska man bli avrättad för det? -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Streetrace=Olagligt

Kör man på någon genom streetrace så ska man bli avrättad.

 

Annars inte.

 

Jag hoppas du skämtar. Uppenbarligen inget mord, då det är en olycka. Folk som kör för fort och kör på någon kanske också skall avrättas, folk som kör om när det är heldraget och frontar med en annan bil kanske också skall avrättas, om du kastar ett mynt från kaknästornet och någon råkar få den i huvudet och avlider, avrättning!

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...