Hoppa till innehåll

För Slö Betalsms Tjänst...


Amaeli

Rekommendera inlägg

Har märkt att jag inte är den första att klaga på detta, men jag har lite nya argument.

*Jag har köpt komvik kort, och köpt 3x1000 fm =100 kronor.

2 av dom kommer direkt den sista har fortfarande inte kommit, men pengarna dras, sms:ade i förrgår ca 19.05 (?).

Hur lång tid bör det ta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det borde ha kommit fram vid det laget, det ska egentligen alltid komma fram inom 1 minut, ibland kan det ta upp till 24:h men väldigt sällan längre... kolla med admin. Han kan kolla loggarna och har ditt mess kommit fram men inte dina fm så fixar han nog till det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm eftersom du inte har nåt bevis på att du har skickat in en 3:dje gång så kan inte alla tro på en. men då skulle lika gärna alla säga att dom skickat ett sms fast dom ej har det. men det betyder inte att inte jag tror dej men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oftast får man poängen direkt i princip men själva svars-smset verkar kunna dröja ibland. Varför det dröjer vet jag ej och det ligger även utanför min kontroll utan det är i smsleveratörens och operatörernas händer det ligger.

 

MascarPone:

Och enligt loggarna har du skickat 2 st SMS. Antingen så försöker du göra som vissa andra "jag smsade, men fick inget". Eller så har det dragits 30kr och det ligger utan för mig kontroll. Kontakta Comviq isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och enligt loggarna har du skickat 2 st SMS. Antingen så försöker du göra som vissa andra "jag smsade, men fick inget". Eller så har det dragits 30kr och det ligger utan för mig kontroll. Kontakta Comviq isåfall.

Hffmm...

Varför kan ingen tro på detta?

Jag är inte dum, jag vet att du kan kolla sånt, skulle direkt inte försöka lura en administratör på 30:-, nejdu... jag går inte runt och lurar folk.

Som sagt, min poäng är inte att jag Vill eller ska ha fm, min poäng är att det är dåligt skött, om man ska förlora på att stödja sidan.

Och att jag inte betalade 60:- för 2.000 fm som det ska kosta, utan jag betalade hmm... ca 85:-.

Att tro att jag skulle lura till mig, känns lite fegt... ;)

Och det verkar ju inte vara den första det händer, Raven, Desen och så var det ju någon ny kille som klagade på det.

Och det förlorar både du och jag på, du förlorar 30 spänn, som skulle kunna hjälpa sidan ekonomiskt, och jag förlorar 30 spänn att köpa något för.

Dessutom, så är det så synd, då varje användare detta händer, vilket ju verkar vara hyffsat vanligt, lär ju inte sms:a igen, jag skulle nog iaf, inte göra det.

Och då förlosas ännu mer pengar...

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nix, har en sådan mobil, som sparar det förra sms, texten och nummret så om man inte tar bort det så är det kvar.

Så om jag skrivit fel, skulle inte dom andra 2 kommit.

Hoppas jag inte får en varning, för att jag fortsätter, skriva, om jag får det, så känns detta lite väl odemokratiskt.

Redigerat av MascarPone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...