Hoppa till innehåll

Köp Fuskavip & Fuskamynt Via Din Vanliga Telefon


admin

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Som vid alla SMS man skickar så gäller samma vid telefonsamtal. Dvs att är det inte er egen telefon så måste ni först fråga om tillåtelse. Likväl om man är under 18år så skall man först fråga om tillåtelse från målsman (föräldrarna).

 

Finns inget sätt att kolla det. Bara så det står i lagen och det är fuska's problem om det skulle hände och föräldrarna skulle påstå att det var fuska's fel. Då är det bara att hänvisa till att man borde frågat först.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men är det lika bra erbjudande som att sms? För att jag har icke 30 kronor på mobilen bara 20 spänn:(

 

För de som inte har mobil då..??

De flesta har ju telefon i hemmet men alla har inte mobil.

Det finns vissa i min klass som inte har mobil t.ex invandrare som kommer från ett krigshärjat land.

Redigerat av Master_Adi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag råkade göra fel så jag fick 1000Fm istället för FuskaVIP.

 

Dolphin:Men om inte säger någonting så märker dom väl inget.

 

Jo det gör dem eftersom det kommer på räkningen. Och när det är dags att betala telefonräkningen så ser dem hur mycket det har spenderats på sidan fuska.se tillexempel. Därför ska man alltid be om föräldrarnas lov som admin sa annars kan du få skäll i onödan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...