Nafrali Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Vilken regel? Om man ringer in utan att ha frågat/har lov utav sina föräldrar(målsman) så kan dom nog bli lite arga, men bannad bör man ju inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 De flesta sidor har de så så det är inte omöjligt att det sker här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Bra idé! Kommer nog bli mindre strulit med detta system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Som vid alla SMS man skickar så gäller samma vid telefonsamtal. Dvs att är det inte er egen telefon så måste ni först fråga om tillåtelse. Likväl om man är under 18år så skall man först fråga om tillåtelse från målsman (föräldrarna). Finns inget sätt att kolla det. Bara så det står i lagen och det är fuska's problem om det skulle hände och föräldrarna skulle påstå att det var fuska's fel. Då är det bara att hänvisa till att man borde frågat först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Men är det lika bra erbjudande som att sms? För att jag har icke 30 kronor på mobilen bara 20 spänn:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Men är det lika bra erbjudande som att sms? För att jag har icke 30 kronor på mobilen bara 20 spänn:( För de som inte har mobil då..??De flesta har ju telefon i hemmet men alla har inte mobil. Det finns vissa i min klass som inte har mobil t.ex invandrare som kommer från ett krigshärjat land. Redigerat 26 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Bra detta har jag längtat efter att sno hemtelefonen och ringa in istället :lol: Bara så du vet så kommer det att synas på telefonräkningen sen och det ser ju lite lustigt ut om de ser att mycket pengar går till en hemsida vid namn Fuska.se. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag råkade göra fel så jag fick 1000Fm istället för FuskaVIP. Dolphin:Men om inte säger någonting så märker dom väl inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Kom ihåg att fuska.se inte ska strycka åt sig skulden så den som ringer utan tillstånd och blir upptäckt får ge sin veckopeng för räkningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Nu har jag med mammas lov ringt in 1000 fm :D Riktigt proffsigt lät det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Är det där admins röst på svararen :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag råkade göra fel så jag fick 1000Fm istället för FuskaVIP. Dolphin:Men om inte säger någonting så märker dom väl inget. Jo det gör dem eftersom det kommer på räkningen. Och när det är dags att betala telefonräkningen så ser dem hur mycket det har spenderats på sidan fuska.se tillexempel. Därför ska man alltid be om föräldrarnas lov som admin sa annars kan du få skäll i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.