Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jo. Vad heter eran guild? Jag har vart med i många guilden. Jag skriver i årdning Alts Of Sweden Sweden Live --------------- Forsaken Legion Vi håller på och satsa att Forsaken Legion ska bli lv 60 PVE guild och när ungefär 80personer är lv 60 så kommer det ta några veckor tills vi kickar alla under lv 55. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jo. Vad heter eran guild? Jag har vart med i många guilden. Jag skriver i årdning Alts Of Sweden Sweden Live --------------- Forsaken Legion Vi håller på och satsa att Forsaken Legion ska bli lv 60 PVE guild och när ungefär 80personer är lv 60 så kommer det ta några veckor tills vi kickar alla under lv 55. den guilden kommer inte bli populär ---------------------------------------- min guild heter: The Flame Keeper vi accepterar all som är villiga att stanna mer än några timmar, gratis tabard (om du visar dig värdig till det) vi är 90 pers just nu men vi har nyss börjat raida... idag attackerade vi thunderbluff med 40 pers och gick ganska bra XD vi dödade totalt ca 70 vakter... dom flästa dog... OBS: guilded är på khadgar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Inte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) Divine Knights. Redigerat 1 Januari 2008 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Inte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in. han menar att den inte kommer bli poppis för att ni bara tar in 55+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Determination. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Cirtius Altius Fortius. PvE guild på Twisting Nether Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Inte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in. Vårt mål är att det ska bli Onyxia/Mc/Bwl guild. Samt lite ZG. Ska vi ta in folk under lv 55 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 The Gnome Stole My Penis. lol fint namn på en guild .. Min heter Prospectors of the Horde (en guild 40+ som jag gjort själv :) ) och så tänker jag göra en twink guild som heter System of a Pwn :) /har Guild Chartret\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Ravenger, bra ide. Kan bli en utmärkt pvp guild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Thershold heter min guild nomal guild som ligger i MC och solar.. :evil: Redigerat 27 Augusti 2006 av B4z4r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Furious PVE Guild som kommit en bit in i ZG och downat Kurinaxx i aq20, börjar lite smått med att döda thrash i MC nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg