Burken Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Skrivet 30 Augusti 2006 <Eta kebab> Nej.. <Three Spires> ärligt..
LeogetZ Skrivet 2 September 2006 Rapport Skrivet 2 September 2006 <Spandex Commandos> Enbart en Zul'Gurub guild... Men igår lämnade typ 20-25 stycken så ja tror guilden kommer disbanda snart...
Flagg Skrivet 2 September 2006 Rapport Skrivet 2 September 2006 <red Angels> ZG, AQ20, MC och första bossen i BWL.
Ravenger Skrivet 2 September 2006 Rapport Skrivet 2 September 2006 :lol: Forsaken Legion är det nog inget fel på, min guild heter Outlaw Immortalz på Burning Legion, vi tar bara in lev 60s, har klarat Onyxia MC(Ragnaros) Ahn'Quiraj 20 ( Ossirian ) ZG ( Hakkar ) och sådant, har inte varit inne jättemycket för jag har slut på pengar, men är ganska säker på att vi har börjat farma Ragnaros & co och börjat med BWL/AQ40 hehehe.... Längtar fett till Naxxramas :lol: hmm vad heter din gubbe? sett tusen Outlaw Immortalz members :D
Spliffor Skrivet 3 September 2006 Rapport Skrivet 3 September 2006 Svensk PvE guild Kär och galen på servern Ahn'Qiraj Hela AQ20, hela ZG,hela MC,första bossen i BWL,första bossen i AQ40 och ofc onyxia ; ) som vi har tagit
Garone Skrivet 6 September 2006 Rapport Skrivet 6 September 2006 Vi blev krossade av Vael :o Alltså andra bossen i BWL.
Spliffor Skrivet 6 September 2006 Rapport Skrivet 6 September 2006 Vi blev också ganska ägda på Vael men sen efter några gånger när vi har fått in taktiken och massa FR så tog vi han
Mickeh Skrivet 6 September 2006 Rapport Skrivet 6 September 2006 Jag va med i en guild som hette (the hated people) :S
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 raida crossroads = massor av DK Inte populär? Massor vill bli medlemna för att vi brukar raida Crossroad, ThunderBluff, och campa hos Undercitys Zeppelin sen så stormar vi in.
Rekommendera inlägg