Hoppa till innehåll

Fråga Om Vad Som Är Tillåtet

Amaeli

Rekommendera inlägg

• Svar 108
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Great Gonzales

jag tycker du ska få ha den. 9:åringarna vill nog också ha bilden. det är nog ni som är mest upprörda.eller ni kan ju fråga en 9:åring

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte vad problemet är. Det står klart och tydligt vad som är tillåtet i reglerna, och försök inte kalla det tolkningsfråga. Hon är tillräckligt naken för att vara sexuellt anspelade, basta.

Min personliga åsikt är dock att man inte tar skada (oavsett ålder) av en sådan bild. Faktum är desto yngre desto bättre eftersom ju yngre du är desto mindre sexuell innebörd lägger du i en sådan bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar roll vad det är reklam för, den innehåller ändå en naken kvinna. Varför inte bara ge er? N_F har redan sagt att det är förbjudet.

Varför inte säga det till alla andra som också tycker som jag? Jag tycker du är elak mot yngre på forumet, du kan ju dissa oss som du vill. Och du DonKeN behöver ju inte försöka vara vuxen och hålla med Guggo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag är elak mot yngre på forumet ? Isåfall, så skall jag vara lite snäll mot dig nu, och inte säga vad jag tycker om dig.

Edit: Berätta för mig vilka som tycker som du så lovar jag att säga så till dom också, så du inte känner dig utanför.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så jag är elak mot yngre på forumet ? Isåfall, så skall jag vara lite snäll mot dig nu, och inte säga vad jag tycker om dig.

Edit: Berätta för mig vilka som tycker som du så lovar jag att säga så till dom också, så du inte känner dig utanför.

Jag skrev att yngre antagligen inte ville se naket, och jag skrev aldrig att jag inte tålde att se tjejer för det gör jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förklara för mig, varför skulle en yngre person ta skada av att se ett kvinligt bröst ? Och hur skulle skadan personen eventuellt tar, yttra sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...