Nafrali Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Läs igenom reglerna, där står vad som inte är tillåtet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Nej, den bryter inte mot reglerna, eller, nej du får inte ha den ? Borde du veta som är en äldre medlem. Nej, man får inte ha den avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 synd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Inget naket. = Inget kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 jag tycker att man ska få ha sånt det är ju som en man skulle stå så jag fatar inte vad.jag tycker att man gör dirskrimnerg mott män för det värkar som kvinnor är mer värda på utsenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 (redigerat) Men herregud, tycker du att bilder på halvnakna kvinnor ska tillåtas på en sida där det finns folk som är 9-10 år? Och spelar det någon roll om det är en naken man eller kvinna? Det är förbjudet att ha bilder på nakna personer oavsett kön. Redigerat 26 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 inge fel som att ha en halvnaken kille istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jaså? Och hur många här har frågat om dom får ha en bild på en kille som avatar? Kan du visa på en kille som man inte får ha som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 nej jag är inte b*g så sorry men du har kanske en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Men herregud, tycker du att bilder på halvnakna kvinnor ska tillåtas på en sida där det finns folk som är 9-10 år? Och spelar det någon roll om det är en naken man eller kvinna? Det är förbjudet att ha bilder på nakna personer oavsett kön. Men herregud, tycker du att spel som "is it silicon" ska tillåtas på en sida där det finns folk som är 9-10 år? Jag anmälde det där spelet och alla klagade och sa "ingen tvingar dig att spela det" Ingen tvingar er att se på denna bild. Sätt en text på rubriken... "varning naket!" eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 då måste ju dom ändå se bilden smarto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Men herregud, tycker du att bilder på halvnakna kvinnor ska tillåtas på en sida där det finns folk som är 9-10 år? Och spelar det någon roll om det är en naken man eller kvinna? Det är förbjudet att ha bilder på nakna personer oavsett kön. Det är skillnad mellan spel och avatar. Du hör ju på namnet "Is it silicon?" att det har något med bröst att göra, så då behöver man ju inte spela det. Men när man läser i någon tråd så brukar jag kolla på allas avatar, och då vet man ju inte att någon ska ha en erotisk (?) avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.