Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Men det står inte i reglerna att man inte får ha Parfymreklam som det är en modell på. Så du borde nog få ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 (redigerat) jag tycker du ska få ha den. 9:åringarna vill nog också ha bilden. det är nog ni som är mest upprörda.eller ni kan ju fråga en 9:åring Redigerat 30 Augusti 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Förstår inte vad problemet är. Det står klart och tydligt vad som är tillåtet i reglerna, och försök inte kalla det tolkningsfråga. Hon är tillräckligt naken för att vara sexuellt anspelade, basta. Min personliga åsikt är dock att man inte tar skada (oavsett ålder) av en sådan bild. Faktum är desto yngre desto bättre eftersom ju yngre du är desto mindre sexuell innebörd lägger du i en sådan bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det där var tamefan det vettigaste sedan soppa på burk! Men disskutionen är över och ja, jag tycker det är en tolkningsfråga, då en del mods tycker det är okej och andra inte, tycker någon jag resonerar fel? Ring polia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Spelar roll vad det är reklam för, den innehåller ändå en naken kvinna. Varför inte bara ge er? N_F har redan sagt att det är förbjudet. Varför inte säga det till alla andra som också tycker som jag? Jag tycker du är elak mot yngre på forumet, du kan ju dissa oss som du vill. Och du DonKeN behöver ju inte försöka vara vuxen och hålla med Guggo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Så jag är elak mot yngre på forumet ? Isåfall, så skall jag vara lite snäll mot dig nu, och inte säga vad jag tycker om dig. Edit: Berätta för mig vilka som tycker som du så lovar jag att säga så till dom också, så du inte känner dig utanför. Redigerat 3 September 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag tycker inte att Guggo är elak mot de yngre -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Inte jag heller, han e sjysst, man har rätt att yttra sig Ripto... För övrigt tycker jag denna kan flyttas till debatt eftersom vi har en sån trevlig snackis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Så jag är elak mot yngre på forumet ? Isåfall, så skall jag vara lite snäll mot dig nu, och inte säga vad jag tycker om dig. Edit: Berätta för mig vilka som tycker som du så lovar jag att säga så till dom också, så du inte känner dig utanför. Jag skrev att yngre antagligen inte ville se naket, och jag skrev aldrig att jag inte tålde att se tjejer för det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag tror inte att "yngre" bryr sig så mycket. Om jag var 9-11 år eller något så hade inte jag brytt mig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Jag tror att barn tar mer skada av att se läskiga hårdrocks sångare o sånt, än en halvnaken tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Så jag är elak mot yngre på forumet ? Isåfall, så skall jag vara lite snäll mot dig nu, och inte säga vad jag tycker om dig. Edit: Berätta för mig vilka som tycker som du så lovar jag att säga så till dom också, så du inte känner dig utanför. förklara för mig, varför skulle en yngre person ta skada av att se ett kvinligt bröst ? Och hur skulle skadan personen eventuellt tar, yttra sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.