mariodog Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 hej! ja funderar på att köpa psp men undrar om det är värt pengarna. tacksam för svar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 OM du inte kommer använda mediafunktionerna så är DS billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jag Tycker Att Det Är Roligare Med Ds. Det Finns Inte Så Roliga Spel Till Psp. Men Jag Har Ju Både Och. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 (redigerat) Asså DS har ju för det mesta mer Super, Mario Wario world (når sånt) och en massa såna spel mer för barn. Fast dom är ju roliga ändå :) PSP har mer skjutspel. Redigerat 27 Augusti 2006 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Plus att Psp har 1000 gånger bätter grafik :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jupp det e värt pengarna det är en av dem bästa spelen jag skaffat tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 tack för svaren. ja ska köpa det när ja har tjänat ihop lite pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag tycker att du ska köpa PSP, jag tycker att PSP'n är det bästa sony har gjort x) ska köpa Xbox 360 snart, och jag tycker att den är lika bra som PSP. Fast det som är ett + med PSP'n är att den är portabel och att man kan lagra bilder, musik och filmer. Och även surfa på internet.. PSP är värd att köpas! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 helt rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Håller med :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg