Jakooob1 Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken) var finns han (min tanke är att det kan vara ash men är inte säker) Så var kan jag hittar gym ledaren/ash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken) var finns han (min tanke är att det kan vara ash men är inte säker) Så var kan jag hittar gym ledaren/ash Förstår precis inte så mycket av vad du menar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken) var finns han (min tanke är att det kan vara ash men är inte säker) Så var kan jag hittar gym ledaren/ash det där är fel med 95% säkerhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 har hört att man kan möta en med pikachu och när man vinner han får man sharizard (eld draken) var finns han (min tanke är att det kan vara ash men är inte säker) Så var kan jag hittar gym ledaren/ash Med 100% säkerhet.På serebii står det att man inte kan få den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 5 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 säkert för jag har sett på hans game boy!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 säkert för jag har sett på hans game boy!!! Det är bara lögn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 man kan möta ash i nån grotta på guld/silver men vet inte om det går på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 man kan möta ash i nån grotta på guld/silver men vet inte om det går på crystal Jo, det går det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 man kan möta ash i nån grotta på guld/silver men vet inte om det går på crystal På crystal kan du möta han ash!Gå till silver cave tror att det hette så sen följer du bara grott vägen sen ser du han längst in i grottan! Ps.ha bra pokemon han är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 grottan heter MT. Silver och du kan möta ash/red på G/S/C men han är ingen gymledare och man kan inte få "sharizard" men han har den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Han har Pikachu, Charizard, Blastoise, Venusaur, Espeon och Pidgeot. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Han har Pikachu, Charizard, Blastoise, Venusaur, Espeon och Pidgeot. ;) Inte pidgeot,den raderade han effter indigo platån,snorlax är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg