Gäst DonKeN Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Man kanske dör och återfödds i en annan kropp fast man inte kommer ihåg något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Tror att allt som händer är att man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Man kanske dör och återfödds i en annan kropp fast man inte kommer ihåg något. Japp tror jag med, men att man lämnar minnerna i den "gamla" kroppen så det finns gott om utrymme iför den "nya" kroppen men det kan hända att ett eller annat minne slinker med jag har hört talas om en del som vet att man har haft ett liv innan MYSKO ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 man återföds, dör, återföds, dör och så fortsätter det tills jorden gåe under :) fast jag tror att om jag dör, vi säger 2009, så kan jag "återfödas" i någon annans kropp på 1960-talet, vet inte varför jag tror det. :S Ganska häftigt om man tänker så... Tänk om vi har funnits i hundratals kroppar innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 eller 100 tals kroppar i framtiden :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 jag hoppas att man återföds när man dör. men jag tror att när man dör så förintas man. typ som när du sover. då har du ingen tidsuppfattning. fast man kan inte drömma för man har ingen hjärna. så även om själen finns kvar kan man inte märka nåt. det blir mörkt. man blir vaccum - ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Hmm. Jag brukar ochså tänka på vad som händer efter döden. det första är ju att ens kompisar och familj kommer till en och hämtar en (Vissa tror inte på sånt) Och man får nog börja ett nytt Men är det ens någon som har sätt en död människa för det har jag :blink: Det var läskigt... Ser ut som en vaxdocka :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Man somnar in djupt, och slipper livets alla bekymmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag tror inte att det kommer hända någonting. Du lever inte, så det är kanske som ni säger svart. Men det gör detsamma, en död människa har inga känslor. Även om det bara blir mörkt så kommer man inte känna av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 alla vet ju hur det är att sova.. man kanske drömmer, kanske inte.. Det typ är som att sova.. jag tror nog inte att man föds igen... i framtiden kommer man säkert att kunna återuppliva döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag tror på reinkarnation (stavning). Alltså att man återfödds som en annan människa eller ett djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Man ligger och ruttnar i kistan, och maskarna festar på ens organ etc..inget speciellt det vill säga >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.