Plasma Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jobbigt och gå om skolan igen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 men alltså hur är inget? vitt ? det är ju oxo en färg :huh: Det där är en bra fråga. Tror den är omöjlig att besvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Jag kan ju berätta för er hur det är att vara död när jag dött...... :huh: Alla tror att h*lvetet är evighetens smärta,varför är h*lvetet dåligt egentligen?Tänk om det är som på Hawaii ungefär...?Om det inte är så,tror jag på återfödsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 vitt är en färg men inget är inte vitt. Är man död så är man död, och uppfattar alltså inte färger eller annat(vad jag tror). Du upplever nog samma sak om du försöker titta på något med foten. Alltså inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Det går inte att kolla från ens fot. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 jag tror man börjar om och får allt man vill ha i nästa liv och om det e så. så har alla ni önskat att ni var så som ni e nu i erat föra liv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Det går inte att kolla från ens fot. :huh: precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Kan ingen dö här på fuska och sen säga det till oss hur det är att dö ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jag kan om du vill det... :( Jag mår ju ändå så j*vla skit dåligt så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jag kan om du vill det... :( Jag mår ju ändå så j*vla skit dåligt så varför inte? för fasen, gör inget dumt nu. lite läskigt att tänka på vad som händer efter döden... inget? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Hmm joo precis... Men orka vänta i ca 60 år till för att få reda på det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Finns inga fysiologiska bevis att man någonsin kan återfödas, att det finns en själ eller att någonting iöverhuvudtaget händer efter livet. Allt nonsens som de möjliga religösa läggningar kan ge dig är bara baserade på små sagor från gamla gubbar. Om du tror att gamla senila gubbar kan komma på hur det är efter man har dött. så måste man ju vara en idiot. De glömde säkert bort att de ens hade skrivit något dagen efter. Helt enkelt, dör du så dör du och du finns aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.