nixo99 Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 "hjälp jag blir nedslagen och mobbad hjäälp!!!" hahahahaha vika noobs (ja tror ni all blir mobbade och inte vågar je tibaks så måste ni fantisera vad ni skulle villa jöra till dem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 kvarsitning e bra för dom som mobbar. en gång fick jag kvartsitning jag och min kompis från kl:2 till 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Själv satt jag och räknade lite matte eftersom jag hade varit sjuk. Så kom det en kille i klassen som är kaxig. Han började putta lite på min axel, jag sa sluta fast han fortsatte. Jag sa sluta igen fast han fortsatte så jag fick utbrott och ställde mig upp och putta in honom i ett bord och skrek nåt i stil med: j*vla bögfan, stick åt h*lvete och lämna mig ifred! Han blev lite rädd men ställde sig upp och skulle vara cool och sa: vad ska du göra åt det? Så jag slog till riktigt hårt i huvudet på jävelen och sen i magen. Då sa han: det räcker, jag ska lämna alla ifred. Så stack han till lärarna som flyttade honom till en resursenhet och alla lärare tackade mig (konstigt) för att jag sa ifrån. Vår rektor tyckte det var bra att jag slog till honom, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Själv satt jag och räknade lite matte eftersom jag hade varit sjuk. Så kom det en kille i klassen som är kaxig. Han började putta lite på min axel, jag sa sluta fast han fortsatte. Jag sa sluta igen fast han fortsatte så jag fick utbrott och ställde mig upp och putta in honom i ett bord och skrek nåt i stil med: j*vla bögfan, stick åt h*lvete och lämna mig ifred! Han blev lite rädd men ställde sig upp och skulle vara cool och sa: vad ska du göra åt det? Så jag slog till riktigt hårt i huvudet på jävelen och sen i magen. Då sa han: det räcker, jag ska lämna alla ifred. Så stack han till lärarna som flyttade honom till en resursenhet och alla lärare tackade mig (konstigt) för att jag sa ifrån. Vår rektor tyckte det var bra att jag slog till honom, hehe. Vad har du för lärare och rektor :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Mobbning sker väl konstant på våran skola, och våran rektor kommer bara med dumma utalanden. "Av alla elever som går på våran skola är 2% mobbade" Det är 2 procent för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teoman Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Hur ska mobbarna stoppas? enligt mej måste hårdare straff till för att mobbarna ska stoppas tillexpel kvarsitning 1-2 timmar och lärarna vara mer uppmärksama när någon blir mobbad. en gång när jag gick i tvåan så slog jag och min kompis en kille sen så finns det en hög kulle i vår skola så vi knöt han med hopprep och rullade ner han från backen sen en gång spottade han på mej sen slog vi han sen piskade vi han med hopprep men jag fick mycket skäll och ångrar nu det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masta Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 kvarsitning e bra för dom som mobbar. en gång fick jag kvartsitning jag och min kompis från kl:2 till 3. Mjau? Jag tycker inte alls att kvarsittning är rätt metod för dom som mobbar, tortyr ska det vara! Näe, jag bara skojja. Jag tycker att så fort mobbning upptäcks så ska något göras direkt, t.ex. kalla till föräldrar osv. så man får detta uträtt med en gång. Sen kan man ju polisanmäla också, men det kan ju göra saken värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Några är så fulla i skitsnack så jag vet inte vad. Hur nu mycket ni än försöker så kommer det finnas mobbare. Så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Andreasswf " Han vad nog inte seriös. Sorry för offtopic. Vet inte vad jag tycker , Redigerat 5 Januari 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.