Hoppa till innehåll

Mobbare


Sekan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 veckor senare...

Själv satt jag och räknade lite matte eftersom jag hade varit sjuk. Så kom det en kille i klassen som är kaxig. Han började putta lite på min axel, jag sa sluta fast han fortsatte. Jag sa sluta igen fast han fortsatte så jag fick utbrott och ställde mig upp och putta in honom i ett bord och skrek nåt i stil med: j*vla bögfan, stick åt h*lvete och lämna mig ifred! Han blev lite rädd men ställde sig upp och skulle vara cool och sa: vad ska du göra åt det? Så jag slog till riktigt hårt i huvudet på jävelen och sen i magen. Då sa han: det räcker, jag ska lämna alla ifred. Så stack han till lärarna som flyttade honom till en resursenhet och alla lärare tackade mig (konstigt) för att jag sa ifrån. Vår rektor tyckte det var bra att jag slog till honom, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv satt jag och räknade lite matte eftersom jag hade varit sjuk.  Så kom det en kille i klassen som är kaxig. Han började putta lite på min axel, jag sa sluta fast han fortsatte. Jag sa sluta igen fast han fortsatte så jag fick utbrott och ställde mig upp och putta in honom i ett bord och skrek nåt i stil med: j*vla bögfan, stick åt h*lvete och lämna mig ifred! Han blev lite rädd men ställde sig upp och skulle vara cool och sa: vad ska du göra åt det? Så jag slog till riktigt hårt i huvudet på jävelen och sen i magen. Då sa han: det räcker, jag ska lämna alla ifred. Så stack han till lärarna som flyttade honom till en resursenhet och alla lärare tackade mig (konstigt) för att jag sa ifrån. Vår rektor tyckte det var bra att jag slog till honom, hehe.

 

Vad har du för lärare och rektor :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mobbning sker väl konstant på våran skola, och våran rektor kommer bara med dumma utalanden.

 

"Av alla elever som går på våran skola är 2% mobbade"

 

Det är 2 procent för mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ska mobbarna stoppas? enligt mej måste hårdare straff till för att mobbarna ska stoppas tillexpel kvarsitning 1-2 timmar och lärarna vara mer uppmärksama när någon blir mobbad.

 

en gång när jag gick i tvåan så slog jag och min kompis en kille sen så finns det en hög kulle i vår skola så vi knöt han med hopprep och rullade ner han från backen sen en gång spottade han på mej sen slog vi han sen piskade vi han med hopprep men jag fick mycket skäll och ångrar nu det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kvarsitning e bra för dom som mobbar.

 

en gång fick jag kvartsitning jag och min kompis från kl:2 till 3.

 

Mjau? Jag tycker inte alls att kvarsittning är rätt metod för dom som mobbar, tortyr ska det vara! Näe, jag bara skojja. Jag tycker att så fort mobbning upptäcks så ska något göras direkt, t.ex. kalla till föräldrar osv. så man får detta uträtt med en gång.

 

Sen kan man ju polisanmäla också, men det kan ju göra saken värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...