LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Sirvan: Jaha, då tar vi det lite lugnt nu. Här har jag dina små pillar. Gapa stort, nu kommer det långa pillret. 1, 2, 3. Kan egentligen inte känna medkänsla för någon jag inte känner. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Han var ganska grym, och en sak till lär dig stava..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Steve är en legend, älskade hans programm. Hörde på radio igår att han kunde överlevt om han inte hade dragit ut taggen från rockan. Eller haft större chans i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Han dotter ska nu bli som honom. Men jag gillade verkligen hans program..!! R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag gillade de pogram han medverkade i eftersom det syntes att han gillade djuren och att han faktiskt var intresserad av det han höll på med det gjorde att allt blev mycket mer intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 ja men, det är väll inte rättvist när britney spears dör så blir 2 miljader ledsna om man dör så blir ju inte ens 1 miljon lesna! :evil: Är du konstig eller vad? Vad har Amerika med att göra om vad han skrev? Vad f*n snackar du om!? Tycker det var synd att han dog jag grät inte, verkligen inte men det va bara synd att han dog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Ironiskt nog så dog Steve av en stingrocka som bara lever i vattnet medans dom andra djuren han har varit med lever på både på land och i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Mer ironiskt är att stingrockan var ett av hans favoritdjur av alla djur. Som liten brukade han kolla på ett barnprogram som hette "Stingray" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NewName Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 det har man ju vetit länge nu :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Kolla när tråden startades. ;) Redigerat 25 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 läste på text Tv att dom hånar steve irwin på south park.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Läste samma sak. Inte chockerande när de hånar allt och alla, levande som döda, hyllade som hatade. Rent ut sagt ett dåligt program med dålig humor. Ska man inte hedra de döda eller? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.