Escain Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tycker det är förjävligt att en massa fjortisar antagligen gillar Cascada nu bara för att deras "Senaste singel" Everytime We Touch gått på radion hela sommaren. Jag gillade Cascada innan de spelades på radion, men nu vågar man knappt säga det... Och Everytime We Touch är från 2003 eller tidigare. -.- Jo visst är den bra, men just den låten känns faktiskt sönderspelad nu. :/ Lyssnar på de låtar som inte gått på radion hellre. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Till en början så var det en sådan låt som man hör lite då och då på radion men nu så är det som tinnitus, det fastnar i huvudet och låter bara störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Jag tycker det är förjävligt att en massa fjortisar antagligen gillar Cascada nu bara för att deras "Senaste singel" Everytime We Touch gått på radion hela sommaren. Jag gillade Cascada innan de spelades på radion, men nu vågar man knappt säga det... Och Everytime We Touch är från 2003 eller tidigare. -.- jag hållar faktiskt med dejj på båda punkterna där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 hör ni skillnaden mellan miracle och evertime we touch. Man hör att det år något år imellan dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) Jag tycker det är förjävligt att en massa fjortisar antagligen gillar Cascada nu bara för att deras "Senaste singel" Everytime We Touch gått på radion hela sommaren. Jag gillade Cascada innan de spelades på radion, men nu vågar man knappt säga det... Och Everytime We Touch är från 2003 eller tidigare. -.- mm håller med... Redigerat 16 September 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag tyckte väl att jag hört den innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jag är inte speciellt förtjust i Cascada, jag gillar inte hennes musik över huvudtaget. Men man kan ju inte gilla allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 I need a miracle är det dj zitkus som gjorde före henne och den versionen är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jag tvivlar på att hon har skrivit låten. Rösten är säkert fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Cascada har inget liv går och gör en massa fantasilösa covers och tar dem som sina egna. Det luktar "Blue lagoon" om henne, ni vet dom som gjorde (break my style och do you want to hurt me) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.