Xade Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Tycker att den är väldigt ful, skulle hellre ha prickarna men vara FuskaVIP. Man borde kunna välja bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 då vet ju inte dom andra om du har VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jo det kan man. Man kan kolla vilken grupp alla medlemmar är med i. Grupp: FuskaVIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Om man betalar 20kr för VIP, så gör man det förmodligen för att få förmånerna, inte för att andra ska se att man är VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Xade: Ja det har du så rätt i. :) Din idé om att kunna bocka av logan låter bra. Jag vill se mina prickar i stället. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Gäller bara att få admin ta en titt i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 den skulle typ vara som en liten ikon där åldern står Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Den skulle kunna påminna om vår banner på startsidan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Vore väl bra och enkelt att bara ha en ruta i ens kontrollpanel där de frågar om man vill visa VIP ikonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 VIP ikonen visar att ni verkligen stödjer sidan. Finns en väldig stor positiv del med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 VIP ikonen visar att ni verkligen stödjer sidan. Finns en väldig stor positiv del med det. Mem alla vill väl kanske inte ha det.Jag tycker för övrigt att man skulle kunna välja att ha silver-prickar om man har Fuska-VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag tror dem flesta skulle tycka om att dem har någonting som visar att dem har bidragit till fuska.se. Den sidan dem oftast brukar surfa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.