Shadowborn Skrivet 9 September 2006 Rapport Skrivet 9 September 2006 Vad ska man göra när man har fått phazon suit?????
Dark Link Skrivet 10 September 2006 Rapport Skrivet 10 September 2006 Samla ihop alla Spirits för att komma in i Impact Crater. Impact Crater ligger bredvid platsen där man har landat med skeppet. Där inne kan man scanna för att hitta ledtrådar om var dom finns.
Shadowborn Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Skrivet 14 September 2006 Det står att jag ska lämna nån sån där grej men när jag scannar alla totempålarna eller vad de heter så står de bara de där ledtrådarna.
KazeN Skrivet 14 September 2006 Rapport Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Precis. Ledtrådarna hjälper dig hitta var alla Chozo-artifakter finns. Behöver du hjälp? Jag kan skriva vilket rum du hittar dem i, men inte hur (vill inte spoila för mycket då det är roligast att leta själv). Om du verkligen behöver hjälp med någon specifik kan jag berätta om just den. Iallafall, detta är Platserna (kolla på kartan med Z för att söka upp rummen): Tallon Overworld Truth - Artifact temple (nära landningsplatsen) Chozo - Life Grove (nära Great Tree Hall) Chozo Ruins Wild - Sunchamber (nära Sun Tower) Lifegiver - Tower Chamber (nära ruined Shrine) World - Elder Chamber (nära Hall of the elders) Magmoor Caverns Strength - Warrior Shrine (nära monitor room) Nature - Lava Lake (stort rum, lätt att hitta) Phendrana Drifts Elder - Control Tower (nära Observatory) Sun - Chozo Ice Temple (nära Phendrana Shorelines) Spirit - Storage Cave (nära Phendranas Edge) Phazon Mines Warrior - Elite research (stort rum, lätt att hitta) Newborn - Phazon Mining tunnel (leta efter en morphball-tunnel) Redigerat 14 September 2006 av KazeN
Hedman Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Precis. Ledtrådarna hjälper dig hitta var alla Chozo-artifakter finns. Behöver du hjälp? Jag kan skriva vilket rum du hittar dem i, men inte hur (vill inte spoila för mycket då det är roligast att leta själv). Om du verkligen behöver hjälp med någon specifik kan jag berätta om just den. Iallafall, detta är Platserna (kolla på kartan med Z för att söka upp rummen): Tallon Overworld Truth - Artifact temple (nära landningsplatsen) Chozo - Life Grove (nära Great Tree Hall) Chozo Ruins Wild - Sunchamber (nära Sun Tower) Lifegiver - Tower Chamber (nära ruined Shrine) World - Elder Chamber (nära Hall of the elders) Magmoor Caverns Strength - Warrior Shrine (nära monitor room) Nature - Lava Lake (stort rum, lätt att hitta) Phendrana Drifts Elder - Control Tower (nära Observatory) Sun - Chozo Ice Temple (nära Phendrana Shorelines) Spirit - Storage Cave (nära Phendranas Edge) Phazon Mines Warrior - Elite research (stort rum, lätt att hitta) Newborn - Phazon Mining tunnel (leta efter en morphball-tunnel) Tack KazeN du hjälpte mig hitta dom sista så nu har jag klarat ut det :P
Rekommendera inlägg