Gun Guy Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Kan man fånga Mew,Mewto Zapptoz,ArteQuno och den där andra legendariska eldfågeln i pokemon guld? Vad är Celebri? Finns det några fler legendariska eller super speciela pokemon man kan fånga i pokemon guld? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Om pokemon guld är likadant som blå och röd så kan du fånga dom!. Celebi,kan du inte fånga jag tror inte att han finns på guld men om han gör det så måste du ha gameshark eller japanska version av pokemon guld. Och det finns inga super pokemon/den enda legendariska är,Fåglarna,och snorlax. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Fast guld är inte likadant som röd och blå. Hmm jag vet inte, för jag har inte spelat guld och silver. Men fåglarna heter Articuno, Zapdo och Moltres. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Mewtwo, Mew, Articuno, Zapdos, Moltres och Celebi kan inte bli fångade i Guld/Silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Mewtwo, Mew, Articuno, Zapdos, Moltres och Celebi kan inte bli fångade i Guld/Silver. Alldelles rätt,utom att celebi går att fånga genom att fånga alla unown och få gs bollen och gå in i Ilex forest. Men det är på japanska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Mewtwo, Mew, Articuno, Zapdos, Moltres och Celebi kan inte bli fångade i Guld/Silver. OMG.På japanska ska man ge kurt en sak och nästa dag så får man en boll av han då går man in i ilex forest. Man ska inyte fånga dom muppiga onowns. Det ovanför gäller ju på japanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aaaaaaaaaaaaaaa Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Snorlax är inte legentarisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jo det är han. Man kanske får 2 eller 1 chans att fånga han på det beror på vilken version man har. Han är inte typ som en rattata, man hittar inte snorlax i gräset precis. Alltså räknar jag han som en legendarisk pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Låt mig skratta:Hahahahahahahaahahahahhahahahahahaha Snorlax är INTE legendarisk.Legendariska pokemon är inte pokemon som man bara får en chans att fanga och man ser dess poke doll. Då hade ju shiny gyrados varit legendarisk pga poke doll.Men han går att fånga(en på 8192 tror jag <_< =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Låt mig skratta:Hahahahahahahaahahahahhahahahahahaha Snorlax är INTE legendarisk.Legendariska pokemon är inte pokemon som man bara får en chans att fanga och man ser dess poke doll. Då hade ju shiny gyrados varit legendarisk pga poke doll.Men han går att fånga(en på 8192 tror jag <_< =) Jag tror det var en på 6000 någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Bara en fråga;Vem bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 (redigerat) Ingen egentligen, jag var ganska ironisk när jag sa det. <_< Redigerat 14 September 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg