Hoppa till innehåll

Mahogany Town (crystal)

Jakooob1

Rekommendera inlägg

Du måste möta red gyrados som finns längst uppe i staden(eller den finns ÖVER staden).Sedan ska du gå till ett hus I staden och klara allt i det.

menar du gyrados som finns i havet där?

Hur klarar jag av Team Rocket i Mahogany Town?

Jag har mött alla där men vet inte hur jag kommer in i machin rummet...Där det finns dom dära pokemon och det.

Hur kommer jag in där och hur kLARAR jag av Team Rocket?

på mahogany town när man är hos TEAM ROCKET så ska man ge ett lösenord så man kan komma in i ett rum.

Hur ger man lösenord i pokemon jag visste inte att man kunde det iaf hur gör man det`?

Redigerat av bozna_boy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kommit till Mahogany Town.

Nu när jag ska till gymmet så står en gubbe framför gymmet så jag inte kan komma in.

Vad måste jag göra för att kunna gå in i gymmet?

Så här ska du göra.

När du kommer dit så ska du gå till lake of rage..längst upp i staden.

Där ska du fånga red gyarados (valfritt).

Sen ska du gå in i det lilla huset sen kan du komma ner i undergången där ska du slå ut alla team rocket och laga nånting.

När du har klarat alla där så ska du gå upp igen sen kan du gå in i gymet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har kommit till Mahogany Town.

Nu när jag ska till gymmet så står en gubbe framför gymmet så jag inte kan komma in.

Vad måste jag göra för att kunna gå in i gymmet?

Men han frågar hur man klarar de. <_<

Det finns två utvalda tränare som ger dig lösenordet om du pratar med efter att ha slagit de.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet,man måste först prata med en tjej,den enda som finns i våningen över machine rummet.Nedanför henn finns en trappa.Gå till höge tills du kommer till en gubbe.Han som inte har ditto,det är den ANDRA gubben,inte första.Han säger dig andra koden.Och så säger han det han tror är koden till machine rummet.

Då gar du upp till nästa våning och öppnar en dör.När du klarar han där i sägger en pokemon(en flyging) den RIKTIGA koden till machine rummet.Innan du är inne kommer 2 gubbar.Sedan kommer lance.Du möter en och han en.Sedan kollar lance i machinen.

Han säger att den måste stängas av(jag minns inte varför men om den var på så skulle det hända något).

ni dödar 3 electrodes var och du får hm 6 och du kan gå in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...