Staejjkarn Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Nån som vet vart man kan köpa en klubba med det bladet elr bara bladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) Vi börjar träna nästa vecka ser fram emot det :) Futurama: Kolla på någon sportaffär tex Inter sport eller stadium där har jag sett flera. Jag har gjort min egna zorro-klubba. Redigerat 21 September 2006 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 spelar i aik-p93. serien börjar på söndag vad har ni för stick? har själv en blast grapper och 2 gamla salming och en halvdan zone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 jag tycker de va skit att de uppfann senseido bladet, nu kan alla zorro :P, inte slika kul, har er serie börjat än ? Kan du utan det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Älskar Innebandy Står i mål är grymmt bra om jag får säga det själv :P Fick spela med 93 min första säsong och har fått beröm av 90 när dom kollat på våra matcher :P INNEBANDY FOREVER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Innebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 har spelat innebandy innan, men slutade för man får ju inte röra motståndaren. då åker man ut. fast vilken glidare som helst kan spela innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Jag spelade i 2år sen så la jag av. Tog istället Fotboll. Gick i Balrog IF och var ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Jag spelar, har spelat i tre år, är inne på mitt fjärde. Det är den roligaste sport som finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Vi hade match i helgen vi vann med 3-2 mot Skogås Trångsund :evil: Redigerat 24 September 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Innebandy FTW jag är vårt lags mästar back jag kör i NIBF U-lag Skryt is teh shit -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag har lirat i typ 8 år men inte börjat i år p.g.a. ett brutet ben ihanden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.