Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det är fett lätt med Sanseido-bladet. För nån vecka sen kom jag på att man inte fick ha det på match :( Men det skiter jag i ;D Varför ska man kunna göra Zorro...? Man ska väl lira och sätta bollen i kassen... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 :) Jag hade match idag, vi vann med 10-0 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 :) Jag hade match idag, vi vann med 10-0 ;) Det är skillnad från vår match :o Vi hade inget anfall och dom sköt typ 50skott det blev 16-0 till dom :( Fast jag gjorde en benparad ligande efter ett direktskott så det var väl bra ändå av mig om jag får säga det själv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Ja jag spelar i Rasbo IK men vi har inte spelat några matcher den här sässongen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 innebandy är den bögigaste sporten som finns....det är ungefär vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 innebandy är den bögigaste sporten som finns....det är ungefär vad jag tycker Innebandy går snabbt, alltså passar det inte tjockisar som dig som bara spelar CS hela dagen. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 innebandy är den bögigaste sporten som finns....det är ungefär vad jag tycker 1: Det var längesedan jag spelade cs hela dagarna2: Jag är inte tjock 3: jag skulle smeka upp dig på innebandy 4: Jag anser fortfarande att innebandy är den bögigaste sporten som finnd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 innebandy är den bögigaste sporten som finns....det är ungefär vad jag tycker Det låter som om du är så överlägsen att det blir tråkigt att ens spela...På våran sista idrottslektion blev det typ 7-9 när vi spelade på småmål.... Vi spelade typ 3 VS 3 då.... Mitt lag förlorade... Med det andra laget gjorde 1 mål på en halvtimme när jag spelade back... Jag gjorde 3 mål och 1 assist i den fula matchen... Jag höll på att göra ett snyggt solo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 innebandy är den bögigaste sporten som finns....det är ungefär vad jag tycker 1. Så du gjorde det på riktigt? Herregud.2. I ditt beteende är du jävligt tjock. 3. Jag vill helst inte att du smeker mig. 4. Det är inget fel med att vara homosexuell, och vad är så bögigt med innebandy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 innebandy är den bögigaste sporten som finns....det är ungefär vad jag tycker Håller med och om du inte ens gillar innebandy så kan du f*n göra nåt annat än att gå in på det här forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Alla har rätt att skriva vad de tycker.... och du menar att han inte borde ha skrivit i det här ämnet, inte forumet... ;) Innebandy är min grej... Jag har spelat sedan jag var 5-6 år.... Eller ja, spelar ju inte i något lag längre... Det var 2-3 år sedan.-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 jag tycker de va skit att de uppfann senseido bladet, nu kan alla zorro :P, inte slika kul, har er serie börjat än ? de kan du ge dig på ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.